Συνολικές προβολές σελίδας

Σάββατο 15 Ιουνίου 2019

ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ


ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΠΙΝΑΚΑ «ΤΟ ΜΑΖΕΜΑ ΤΩΝ ΕΛΑΙΩΝ ΕΝ ΜΥΤΙΛΗΝΗ», ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΧΑΤΖΗΜΙΧΑΗΛ, 1933.


Σε συνέχεια του σχεδίου εργασίας, που δουλεύαμε κατά τη διάρκεια της χρονιάς, δείξαμε στα παιδιά τον πίνακα του Θεόφιλου, και αποφασίσαμε να τον αναπαραστήσουμε, αφού πρώτα τον παρατήρησαν, συζητήσαμε και βρήκαμε όλα τα μέσα που θα μας βοηθούσαν στη πιστότερη προσέγγισή του (μαντήλες, ποδιές, καλάθια, ράβδους καπέλα κλπ.) . Τα παιδιά επέλεξαν τις θέσεις τους στον πίνακα.
                                                                           
                                                             
 
Στη συνέχειαμ παρατηρήσαμε το αποτέλεσμα της δουλειάς μας  και προσπαθήσαμε με ερωτήσεις κατάλληλες (πού βρισκόμαστε, τι εποχή είναι, πώς νιώθουν, κλπ), να μεταφερθούμε όσο το μπορούσαμε στην εποχή και να ταυτιστούν με τα πρόσωπα.
Στη συνέχεια ρωτήσαμε πώς άραγε να ένιωθαν και τι να σκεφτόταν τα πρόσωπα της φωτογραφίας, καταγράψαμε τις απαντήσεις τους και τις μεταφέραμε στην εικόνα. 
Οι απαντήσεις των παιδιών:
-          Πρέπει να μαζέψετε γρήγορα πριν βρέξει (ραβδιστής)
-          Η πιο γρήγορη απ’ όλους είμαι εγώ! Ρίχνω τις περισσότερες ελιές (ραβδιστής)
-          Έεε! Αυτό πόνεσε! (δέντρο)
-          Από εμένα θα πάρουν το πιο πολύ λάδι! (δέντρο)
-          Εμείς τη γλυτώσαμε! (δέντρα)
-          Παιδιά, θέλετε να πείτε ένα τραγούδι; (δέντρο)
-          Αμάν! Σταματήστε να χτυπάτε τόσο δυνατά! (δέντρο)
-          Χα, χα, χα, εγώ γέμισα  το καλάθι! (κοπέλα)
-          Πόσο κουράστηκα, πονάει η μέση μου! (κοπέλα)
-          Πεινάω πολύ! Μάζευε γρήγορα να φύγουμε (κοπέλα)
-          Κι εγώ έχω μαγείρεμα…(κοπέλα)

Το αποτέλεσμα της προσπάθειάς  μας είναι το ακόλουθο: .


ΘΕΟΔΩΡΙΔΟΥ  ΔΕΣΠΟΙΝΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου