Συνολικές προβολές σελίδας

Τρίτη, 21 Οκτωβρίου 2014

ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΓΙΑ << ΚΑΛΟΥΣ .> > ΜΑΘΗΤΕΣ .

Η  γνωστή αρχαία ρήση ,<< νους  υγιής  εν σώματι  υγιεί  >>  επιβεβαιώνεται  για ακόμη μια φορά κυρίως για τους μικρούς μαθητές . Όταν η διατροφή είναι σωστή το σώμα βρίσκεται σε καλή κατάσταση και ενισχύεται εντυπωσιακά η πνευματική  απόδοση  . Αυτό πρέπει να το γνωρίζουν πολύ καλά οι γονείς που αυτοί φροντίζουν κατά κύριο λόγο τη διατροφή των παιδιών . Το κλειδί για τις υψηλές απαιτήσεις συγκέντρωσης και πνευματικής απόδοσης είναι η υγιεινή και σωστά οργανωμένη διατροφή . Πολλά παιδιά παραλείπουν το πρωινό που αποτελεί βασικό γεύμα για την αρχή της ημέρας  . Το πρωινό επιδρά θετικά στο δείκτη ευφυΐας των μαθητών  λόγω των βιταμινών και ιχνοστοιχείων που  περιέχει ένα ισορροπημένο πρωινό . Το ίδιο σημαντικά είναι  και τα υπόλοιπα  κυρίως γεύματα και μικρογεύματα . Ας φροντίσουμε τουλάχιστον το δεκατιανό γεύμα που  προσφέρεται στο σχολείο να πληρεί όλες τις προϋποθέσεις  για ενίσχυση του οργανισμού σωματικά και πνευματικά .
ΤΟ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΚΟΛΑΤΣΙΟ ΜΟΥ  .
-  Σάντουιτς με ψωμί τυρί / κασέρι , ντομάτα / 
   μαρούλι .   
-  Κουλούρι / κασεροκούλουρο .
-  Αυγό με ψωμάκι .
-  Γιαούρτι / κρέμα / ρυζόγαλο .
-  Φρούτα εποχής.
-  Τυρόπιτα / σπανακόπιτα .
- . Κέικ / τσουρέκι .
-  Ψωμί με βούτυρο  μέλι ή μαρμελάδα .
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου